Mojka Žagar
  Nega glasu in
naravno petje
  Predstavitev
Mojka Žagar
Vtisi udeležencev
   Krajši vtisi
   Osebne zgodbe
Informacije in prijave


Poletne delavnice nege glasu
in naravnega petja:
 
10-dnevna delavnica,
10. - 21.7. (Ljubljana)
 
5-dnevna delavnica,
24. - 28.7. (Maribor)

 
5-dnevna delavnica,
28.8. - 1.9. (Ljubljana)

 
Informacije o delavnicah.

Mojka
  Informacije
in prijave
Mojka Žagar
gsm: 040/ 870 155
nega-glasu@mojka.si


 
 

Pouk poteka individualno skozi vse leto (od oktobra do julija), običajno enkrat tedensko po 45 min (mogoče pa se je dogovoriti tudi za več obiskov ali daljši termin).

Poleti so organizirane
eno- ali dvo-tedenske
delavnice - »intenzivni
paket« vsakodnevnih
učnih ur.

 

 
Mojka Zagar - nega glasu in naravno petje
     
 
Učenje naravnega petja in nege glasu ponuja pomoč, oporo in smernice pri raziskovanju, spoznavanju in razvijanju lastnega zvena, spoštujoč in spodbujajoč enkratnost vsakega posameznika. Namenjeno je vsakomur, ne glede na starost, glasbeno predznanje, razvitost posluha, pevske ambicije …
 
     

 

Mojka Žagar (Pržan, Ljubljana, 2007)

Mojka Žagar

je leta 1983 diplomirala na Pedagoški akademiji v Ljubljani na oddelku za matematiko in fiziko, ob tem pa študirala solopetje pri prof. Jelki Stergar na SGBŠ v Ljubljani. Bila je nagrajenka republiškega tekmovanja mladih glasbenikov in leta 1985 z odliko diplomirala. Eno leto je bila zaposlena kot učiteljica matematike na OŠ v Ljubljani, potem pa se je zaposlila v ljubljanski Operi, kjer je uspešno nastopala v manjših solističnih vlogah.

V letu 1988 se je pridružila Miri Omerzel in Matiji Terlepu (v ansamblu Trutamora Slovenica), ki sta koncertno predstavljala slovensko ljudsko glasbeno izročilo. Petje ljudskih pesmi je izziv, saj mora ljudska pesem zveneti naravno, ne »šolano«. Iskanje naravnega zvena glasu je spremenilo njeno poklicno pot. Da bi se mu lahko posvetila, je opustila operno petje in se zaposlila kot operna šepetalka, obenem pa pričela s poučevanjem naravnega petja.

 

Z dežno palico pomagamo do sproščanja

Naravno petje poučuje že od leta 1990, v tem času sedem let tudi kot zunanja sodelavka na Glasbeni šoli Franca Šturma v Ljubljani. V letih 2005 - 2008 je vodila  redne vsakotedenske  vaje za glas z igralci Mestnega gledališča ljubljanskega. Od leta 2004 ima status samozaposlene v kulturi.

Na pot duhovnega iskanja je stopila leta 1990 z Maharishijevo transcendentalno meditacijo (TM). Svoje najdragocenejše orodje za razvoj zavesti je našla v vódenem zvoku in gibu – Veduna kozmični resonanci – ter v učenjih šole Veduna (slovansko-pitagorejske katedre za razvoj zavesti in harmoniziranje z zvokom) pod vodstvom dr. Mire Omerzel – Mirit, kjer je kot članica ansambla Vedun (ansambla za staro in meditativno glasbo ter transcendentalni zvok ljudstev sveta) delovala tudi kot zvočno-energijska terapevtka.

Osnova njenega pedagoškega dela je znanje o negi glasu, ki ji ga je v času šolanja in kasnejšega sodelovanju predala profesorica Jelka Stergar, ki je prva vnesla v naš prostor tehniko naravnega in sproščenega (neizumetničenega) glasu.  V svoje delo vključuje dognanja glasbenih pedagogov, ki prav tako raziskujejo petje ali igranje inštrumenta kot del naravnega procesa (seminar prof. Kurta Widmerja /Basel/: » Glas in gibanje«; prof. Amy Likar /California/: »Body Mapping«/ »Kaj bi moral vsak glasbenik vedeti o svojem telesu«). Povedano pa bogati z znanjem duhovno-terapevtskega dela, ki ga je pridobila v šoli Veduna v sodelovanju z dr. Miro Omerzel – Mirit, ter z lastnim raziskovanjem in samoizkušnjo.


o straneh / Nega glasu © 2007 / 2016